wtorek, 23 kwietnia 2013

Testy BigShot'a

Specjalnie na potrzeby blogowe postanowiłam  poeksperymentować z moim BigShot'em.
Kolejno traktowałam wykrojnikami gruby żółty filc,  cienki bawełniany materiał i trochę grubszy czarny materiał. Do wycinania w takich materiałach najlepiej nadają się wykrojniki typu Big - u mnie serduszka. Cienkie wykrojniki doskonale nadają się do papieru ;)   Jedno z żółtych bawełnianych serduszek potraktowałam folderem do wytłaczania kropeczek i efekt jest trwały... nie wiem jak po wypraniu. Chociaż żółty filc zostawił  na wykrojniku żółte ślady, to jednak dało się to wyczyścić rolką  do zbierania np sierści z ubrań.
Myślę, ze zdjęcia  dość dobrze pokazują efekty moich eksperymentów i nie muszę się więcej rozpisywać. W razie pytań chętnie odpowiem.








11 komentarzy:

  1. Wow nie wiedzziałam że można kroić cos więcej niż papier.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Szok...a nie stepil ci się taki wykrojnik???:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Jedynie nie wycięło wzoru i to wszystko, póki co wszystko działa -z papierem- tak jak przed testem (z materiałami i filcem).

      Usuń
  3. nie miałam pojęcia, że można sobie materiał takim wykrojnikiem ciąć...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje za ten post, bardzo przydatny moze sie wkoncu zdecyduje na jakas maszyne do wycinania.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja właśnie sobie nabyłam taką maszynerię. Materiały tnie faktycznie, że ho ho! Wykrojniki dołączone do BigShota genialnie tną. A używasz innych wykrojników, innych firm? Ja mam takie cienkie, metalowe. I wtedy mam kłopot z odpowiednią grubością kanapki, dokładam pod kanapkę tekturki, owszem wycina, ale tak złowieszczo robią płytki kanapkowe chrup chrup... A z niektórych wykrojników, np. motylek, nie mogę wyjąć wyciętego już scrapka... Podważam szpilką, ale często wyjęcie kończy się rozerwaniem scrapka. Skoro tam mocno przebadałaś już sprzęt (ja mam dopiero od wczoraj:-)) może możesz mi coś poradzić? Może zakupić dodatkowe płytki? Tę dystansową, czy jak ona tam się zwie, do używania cienkich wykrojników. Te dwie do wytłaczania? Bo i na przykład nie mogę wytłaczać na takich plastikowych płytkach? Nic nie odbija. Jedynie na tej, która w kropki, składana, dołączona do BS. Może coś mi poradzisz:-) Z chęcia też wymienię się się scrapkami:-) ale to już wejdę w Wymianki, zobaczę o co chodzi? Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze się zastanawiałam czy można ciąć filc bigshotem :) Dzięki za demonstrację!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty to masz pomysły!!
    Do papieru to jest nie do filcu.. kobieto ;-)))

    OdpowiedzUsuń