wtorek, 18 września 2012

Rocznicowe candy u Chabrowej Panienki.

Jak w tytule.
Zasady:
1) Komentarz z wyrażeniem chęci udziału.
2) Podlinkowane zdjęcie u Was na blogu- jak zwykle do MOJEGO BLOGA, a nie do posta o candy.
3) Zabawa dla osób z EU.
4) Nie trzeba zostawać obserwatorem bloga wyłącznie ze względu na candy.
5) Jeśli wśród osób wyrażających chęć udziału w zabawie znajda się osoby, które złożyły mi życzenia do dnia 18.09.2012 w tym poście przed losowaniem otrzymaja 5 losów. :)
6) Zdjęcie do podlinkowania:

Do wygrania (okienna) zawieszka w pastelowych kolorach. Do tego  niespodzianka (coś zdrowego i coś scrapowego).




 Nagroda jest nowa, kupiona kilka dni temu wyłącznie na potrzeby organizowanej przeze mnie zabawy. Ostatnio nie mam czasu na zrobienie czegoś własnoręcznie- zamówienia są na pierwszym miejscu.
W razie jakichkolwiek pytań proszę pytać w komentarzach lub e-mailach.


**************************************************



21 komentarzy:

  1. Jak to ja pierwsza w kolejce?
    No cóż, tak to est jak się łazi ciemną nocą - no dobra o bladym świcie- po blogach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za zaproszenie :) Chętnie weźmiemy udział w Twojej zabawie, króliczek jest słodki. Info u nas na blogu tutaj: http://bublownia.blogspot.com/p/candy.html

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Ustawiam się i ja! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie więc z przyjemnością się zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wskakuję w kolejkę:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) Króliczek jest cudny :) Zapraszam do mnie na niebieskie candy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie gratuluje rocznicy:-) i grzecznie staje w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  9. wracam, a tu candy! przepiękna nagroda, aż się zgłoszę ;)
    muszę nadrobić zaległości u Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Vielen lieben Dank das du dich bei mir als Leser eingetragen hast und dsa du mein Candy bei Dir verlinkt hast. :o) Ich wünsche Dir viel Glück und einen wunderschönen Abend.
    GLG Kuki

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za odwiedziny i udział w mojej zabawie :)Dziekuję za zaproszenie i z przyjemnością dołączę do zabawy :)Wszystkiego naj,naj z okazji rocznicy :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Staję w kolejeczce bo strasznie lubię króliczki :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  14. zglaszam sie i ja;D banerek w pasku prawym;D
    fioridifantasia.blogspot.it:D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zapisuję się:)
    Dodałam baner i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. zgłaszam chęć udziału w losowaniu:)
    słodka ta zawieszka
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja dołączam do zabawy oraz pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszka idealnie wkomponowałaby się do pokoiku przygotowywanego właśnie do nadchodzącej na ten świat mojej Siostrzenicy!

    Więc zgłaszam się!!!

    Pozdrawiam :-)

    http://domowakuchnia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny ten zajączek, choć sklepowy :) Dodane do obserwowanych, podlinkowany banner w pasku bocznym, zapisuję się więc i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och to już ostatnia chwila, więc się ustawiam na końcu ogonka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dziękuję za zaproszenie:) ustawiam się w kolejce bo zajączek słodziakowy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń