sobota, 26 października 2013

Pomysł na prezent, candy i nakrętki.

Ostatnio potrzebowałam jakiegoś oryginalnego prezentu. Wymyśliłam coś takiego :)
Dla miłośniczki ''przekąski z lodówki''...
Na zdjęciach widać, jak po kolei powstawał prezencik, wiec nie będę już tego opisywać. Proste i ładne dla oka :) Obdarowana zaskoczona i zadowolona :)





Teraz jedna z moich zaległości... mianowicie candy...
Jakiś czas temu Aluna ogłosiła u siebie candy niespodziankę.
Wyniki tej zabawy tutaj.  Złapałam nie jeden, a dwa liczniki :)
Tu zaś Aluna uchyliła rąbka tajemnicy, tego co wysłała do zwyciężczyń.
Pokażę wam co za śliczności udało mi się wygrać :)
Przepiśnik, czekoladka, trochę scrapek- nie mam żadnego ze wzorów- misternie pleciona bransoletkę oraz śliczną gwiazdę- chyba zrobiona na szydełku.
Przepiśnika aż szkoda zapisywac... a scrapek wykorzystywać ;)
Prawda, że świetna nagroda za złapanie licznika, ba nawet dwóch.
Alunie serdecznie dziękuję za prezent a Was zapraszam na jej blog.




Ostatnia dziś sprawa... charytatywna...
Co prawda w Polsce bywam raz, czasem dwa razy do roku, ale odkąd zaczęłam zbierać nakrętki z plastikowych butelek, ciągle to robię i tym sposobem w zeszły weekend przekazałam ponad 1,6kg nakrętek. Przemierzyły 800 kilometrów i oczywiście trafią na zbiórkę szkolną dla kogoś potrzebującego.



Tym miłym akcentem zakończę mój post i życzę wszystkim słonecznego i przyjemnego weekendu.
Monika

Ps. przypominam wszystkim o moim wyzwaniu. Szczegóły tutaj- klik. Na zwycięzcę czeka nagroda :)

8 komentarzy:

  1. cudny prezencik i fajny pomysł ... a nakreteczki moja córa zbiera i zanosi do szkoły pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. prezent wspaniały, sama bym taki chciała dostać :) jesteś bardzo kreatywna :)
    gratuluję wygranej, ja właśnie jestem w trakcie tworzenia swojego przepiśnika, ale nie będzie taki piękny zapewne.
    A zakrętki zbieram i ja :) nic mnie to nie kosztuje, a pomóc można

    OdpowiedzUsuń
  3. FAJNIE, że już jestes!!:))Piękny prezent dostałaś i wspaniały prezent stworzyłaś. WSPANIAŁy i bardzo pomysłowy. SUPER!!!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  4. super prezenty! wiem, jak cieszą :). Mam nadzieję, że czujesz się dobrze i kwitnąco, mimo jesieni :)
    Pozdrawiam i życzę przede wszystkim zdrowia obojgu :) no i uśmiechniętego pysiolka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudny prezent, sama chciałabym taki dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł na prezent :) i świetne rzeczy w candy wygrałas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalny pomysł na prezent - niby słodycze i 'kasa', ale w jakiej podane formie :)
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na 'jesienne candy' na moim blogu jocart-pracownia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie to wymyśliłaś,pomysłowa jesteś:)Gratuluję podwójnego szczęścia.

    OdpowiedzUsuń