sobota, 13 kwietnia 2013

Wyniki candy + cena maszynki Big Shot i dziurkacza MS.

Zarówno o dziurkacz Marthy Stewart, jak i maszynki BigShot miałam od Was pytania tu na blogu i  na e-mail.
Postaram się przybliżyć kilka faktów.
Po pierwsze z racji tego, ze w Polsce nie mieszkam, i rzadko bywam ''zaprzyjaźniłam się'' z serwisem www.ebay.de . Wyszukuje interesujące mnie produkty- w jak najniższych cenach :)
Od razu mowie, ze www.amazon.de ma dużo wyższe ceny. Porównuje z polskimi cenami i niektóre rzeczy są sporo tańsze, a niektóre tylko tańsze niż w Polsce. Świat byłby za piękny, gdyby wszystko miało takie przełożenie ha ha ha ale skupmy się akurat na moich ''zdobyczach''.
Wpisując fraze: ''dziurkacz Martha stewart motyl'' w wyszukiwarce znajdziemy kilka ofert na polskich stronach- wybiorę dla porównania 3- zaznaczam dla niewtajemniczonych, ze nie jest to żaden post sponsorowany i w Polsce nie kupowałam.
1. art pasje 78zl
2. artimeno 85,90zl
3. craft market 78,47zl podane ceny (1,2,3) są cenami bez kosztów przesyłki.
Mnie dziurkacz bez kosztów wysyłki i cła kosztował 12,25€ ( co pomnożone razy 4zl daje kwotę 49 zł.) koszt wysyłki to 6,09€ a cło 1,5euro czyli całość wyniosła mnie 49zl+30,36zl = 79,36 zaokrąglijmy do 80zl. Oczywiście zabezpieczony, dziurkacz przybył do mnie w przeciągu tygodnia z USA. Sprzedawca wysyła towar na cały świat.
Ciekawostka: podobne dziurkacze (w stacjonarnych sklepach) MS w USA to koszt rzędu 10$...w zależności od wzoru...




**********************************************
Przejdźmy do Big Shot'a...
Podobnie jak z dziurkaczem wyszukałam frazę: ''zestaw startowy Big Shot''.
1. art pasje 393,43zl (darmowa przesyłka)
2. creative hobby 477,94zl jednak gdy klikniemy na kup teraz wyskakuje jakiś rabat i przesyłka darmowa i do zapłaty jest 458.82 zł
3. sklep ewa 405,00zł jednak akurat towar niedostępny wiec nie wiem ile kosztuje przesyłka.
4. www.sizzix.co.uk 125,99€
Zaznaczam ze są różne zestawy maszynek i ja opisuje tylko ta, którą posiadam.
Moja maszynka to koszt 77,77€ + 5,9€ wysyłka. Oczywiście dodatkowo zamówione wykrojniki wysyłane są w cenie wysyłki maszynki. Czyli 77,77 pomnożone przez 4zl to 311,08zl. (+23,6zl przesyłka). Czyli koszt  zestawu startowego+przesyłka to łączna kwota 334,68zl. Porównując do najtańszej oferty z Polski jest to różnica niemal 60zl. W moim przypadku pewnie musiałabym zapłacić za przesyłkę do Niemiec , bądź prosić kogoś żeby mi dostarczył zakup.
Może nie jest to jakaś zawrotna kwota ( różnicy) , ale za 60 zł można zakupić jakieś dodatkowe wykrojniki :)


 W skład zestawu startowego, który posiadam wchodzą:
- Maszyna Big Shot
- Solo Platform
- para Cutting Pads - standardową parę przeźroczystych płytek do wycinania
- wykrojnik z serii Bigz Die
- 2 wykrojniki z serii Sizzlits Dies
- folder do embossingu (wytłaczania) - Textured Impressions
- 10 kolorowych kartoników
- DVD z instrukcją w języku angielskim.
Maszyna pozwala wycinać kształty o maksymalnej szerokości 15,2 cm i długości 33 cm.  
Jakby ktoś nie wiedział co niektóre słowa oznaczają wklejam dodatkowe fotki jedna z kartonikiem od maszynki, a druga z aukcji. Widać jak na dłoni co jest dołączone. :)




W zestawie nie ma dodatkowej platformy do cienkich wykrojników SIZZIX SOLO THIN DIE ADAPTER.
Jak czytam na art pasje:
Wykorzystując wykrojnik typu Bigz™ można wycinać kształty w papierze, tekturze, tkaninie, skórze, filcu i wielu innych grubszych materiałach.
Wykrojniki Sizzlits® tną papier i cienki brystol,
a folder do embossingu wytłacza w papierze, cienkim brystolu, a nawet w grubszej folii aluminiowej lub bardzo cienkiej blasze.

MAM NADZIEJE ZE CHOĆ TROCHĘ PRZYBLIŻYŁAM WAM TEMAT  :) 



*********************************************
Teraz to, na co wiele w Was czeka...  wyniki mojego wiosennego candy.
Nagroda główna wędruje do tej kobietki.
W związku z dużym zainteresowaniem moją zabawą postanowilam obdarowac tez jedna osobe z moich obserwatorow :) W dniu ogłaszania candy miałam ich 114 dziś 181 :) dziękuje ze dobrowolnie dołączacie do grona osób, które podglądają moje wyczyny rękodzielnicze.
Nagroda niespodzianka wędruje do tej obserwatorki.
Jeszcze nie wiem ostatecznie, co to będzie, ale obiecuje, ze będzie kolorowo :)




Postanowiłam tez nagrodzić trzecia osobę, która tak dosłownie wzięła sobie do serca moje warunki zabawy, ze jej cały komentarz jako jedyny był napisany ze słów które miały minimum trzy litery.
Oto zwyciężczyni dodatkowej nagrody.


Gratuluje dziewczynom i proszę o maila z informacja o tym gdzie mam wysłać nagrody.
chabrowa_panienka@yahoo.com
 Dziewczyny które dostana niespodzianki proszę o napisanie tez kilku kolorów, które lubią. Niespodzianki będą scrapowe. proszę w przybliżeniu określić co Was by interesowało. Dla ułatwienia mój zbiór dziurkaczy. Oczywiście scrapki z motylka MS tez dostaniecie, ale nie w takiej ilości jak zwyciężczyni ;)


Uff mega długi post. Tych którzy dotrwali zapraszam w poniedziałek na nowe cnady :)

23 komentarze:

  1. Gratuluje wspaniałych nagród, zazdroszczę:))))
    Wspaniały dziurkacz, maszyna do pracy:)))) dziękuję za tak obszerny post:)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki kochana za zabawę a dziewczynom oczywiście gratuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zabawę, ze smutnym co prawda dla mnie wynikiem:-) Gratuluję wylosowanym i zazdroszczę:-)
    Zapraszam do mnie na słodycze, z trochę innej bajki, ale może akurat Ci się spodoba:-)
    (strzepki-okruchy.blogpost.com)
    Pozdrawiam sobotnio
    Ed.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom i dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla dziewczyn :-))) Dziękuję za zabawę, motylki cudne :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje za zabawę i gratuluje zwyciężczyniom :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja tez mieszkam w Niemczech i wiele rzeczy zamawiam na www.ebay.de:) I tez zauwazykam, ze mozna kupic wiele rzeczy taniej niz w Pl. Moj maz nawet niektore czesci do samochodow woli tu kupic niz w Polsce, bo po prostu taniej wychodzi:) Nie wspomne juz o np. koralikach tanich do bizuterii z Chin:) Gratuluje i zazdroszcze wygranym:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje - wspaniałe prezenty.
    Dziękuję i pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje dla dziewczyn!
    Dzięki za info o Big Shotcie, widzę, że gratisów jest przy nim więcej niż przy Cuttlebug.

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje i podziękowania za zabawę! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję dziewczyny!! Bardzo fajny pomysł z podlinkowanymi zwycięzcami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratulację dla dziewczyn ;)
    ja dalej skręcam się z zazdrości z powodu bs i pewnie poproszę Cię kiedyś o jakieś wycinki :) oczywiście na zasadzie coś za coś ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Długo mi strona nie chciała się załadować...i czytam...czekam i...ha,ha i ja dostanę nagrodę:):):)Bardzo się cieszę,dziękuję i pędzę na maila♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyniom i zazdroszczę ;-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ehhh... nie udało się...
    ale warto było czekać i marzyć ;-)))
    zapraszam teraz na truskawkowe Candy do siebie Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje dziewczyny i Tobie w szczególności Malowany Imbryczku ;) Dziękujemy za wspaniałe candy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję dziewczynom wygranej a Tobie za miła zabawę :)pozdrawiam Jadzia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za zabawę i te kilka słów o przydasiach :) A dziewczynom gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki za wspaniałe candy i pozytywne emocje,a dziewczynom ogromnie gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń