poniedziałek, 18 marca 2013

Szyciowy blog roku.

Mam straszne zaległości na blogu, ale postaram się je w tym tygodniu nadrobić.
Od dziś ruszyło głosowanie w konkursie Łucznika.
Tu podaje link pod którym jest moje zgłoszenie i pomarańczowy przycisk ''głosuj'' :
http://www.szyciowyblogroku.pl/zgloszenie/chabrowa-panienka/
Każdy z może oddać tylko jeden głos - wszystkie dla mnie bardzo cenne. 
Głosować można do 26.03. 
Dziękuje Wam za każdy oddany na mnie głos.



Przewidziano sporo nagród dla głosujących internautów! Spośród tych, którzy podadzą dodatkowo swój e-mail, zostanie rozlosowanych 50 poradników Łucznika: Proste i modne szycie, Uszyj w jedno popołudnie lub Patchwork krok po kroku. Dodatkowo możecie komentować swój wybór publikując komentarz na Fanpage'u konkursu - najciekawsze komentarze zostaną nagrodzone trzema maszynami Anna 510! 

Dziękuje Wam za każdy oddany na mnie głos. 
Ps. Dziewczyny, od których dostałam niespodzianki, prosze o jeszcze ''chwile'' cierpliwości, bo już przygotowałam sobie zdjęcia do posta.

3 komentarze:

  1. Zawsze się zastanawiam jak oni to sprawdzają, czy ja głosowałam tylko raz...

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście, że zagłosowałam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. w najnowszej notce możesz zobaczyć przykład :) sa genialne! dziękuję ;*
    i otagowałam Cie w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń