niedziela, 30 września 2012

Wrzosowisko z nietypową torbą na zakupy.

W Klubie Twórczych Mam temat na wrzesień to wrzosowisko.
Wg  Wikipedii na wrzosowisku rosną takie rośliny: wrzos, wrzosiec, janowiec, żarnowiec i inne.

Wrzos
Żarnowiec


Janowiec
 Wrzosiec darlejski



Okazuje się, ze na wrzosowisku nie jest wyłącznie fioletowo :)
Moja praca w temacie wrzosowiska to damska torba na zakupy.
Wykrój z tej strony burdy.
Torba składa się z 2 warstw połączonych ze sobą. W razie większych zakupów rozczepiamy stronę wewnętrzną od zewnętrznej i mamy 2 torby w które możemy zapakować więcej rzeczy :) Pomysł na połączone zatrzaskami części torby oczywiście mój. Materiały to Ikea - 100% bawełna.

 Torba z zawartością.


Torba rozwarstwiona.

 Zatrzaski.

 
 Torba leżąca na płasko.



Wymiary torby.


Zainteresowanych zapraszam na moje candy.

********************************************************

7 komentarzy:

  1. Torba superowa, a pomysł z tym połączeniem fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię taki krój torby,ta bardzo mi się podoba jeszcze ze względu na kolory,zapięcie fajnie zrobiłaś.Całość jest EXTRA:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ta torba ;) wygląda o wiele porządniej niż te ze sklepu i na pewno będzie dłużej

    OdpowiedzUsuń