czwartek, 12 lipca 2012

Podaj dalej.

Całkiem niedawno zapisałam się u Żanety z bloga zawirowania Żanci na zabawę podaj dalej. Dokładnie to tutaj.
6 lipca 2012 dostałam ku mojemu zaskoczeniu wielką i ciężką kopertę z tajemniczą zawartością.
Żanecie ogromnie dziękuję za wszystko. Nie spodziewałam się tak ciężkiej koperty...
W środku znalazły się słodycze i herbatki piękny niebieski sznurek i woreczek koralików, wełna czesankowa (jeśli dobrze się orientuje), świeczki o pięknych zapachach - lekko się rozpuściły, ale pięknie pachną :) Do tego kilka wykrojnikowych wycinanek oraz mój ulubieniec od dnia w którym go zobaczyłam- naszyjnik i do tego kolczyki. Pięknie połączone kolory i super wykonanie. Dziękuję Ci Żanetko raz jeszcze.










Jeśli ktoś miałby ochotę na niespodziankę ode mnie w ramach tej zabawy - proszę o info.
Osoba ta otrzyma ode mnie upominek, na którego wysłanie mam 365 dni:


****************************************************************



6 komentarzy:

  1. hihi ja też....ale jakie są zasady zabawy? ile osób poszukujesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianki zawsze mile widziane :) I ja się zapisuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale slodkości dostałaś...aż nabrałam chęci na jakąś wymiankę...
    Jeśli ktoś chce to zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza była Gosia i to dla niej przygotowuje paczuszkę.
    Także może innym razem dziewczyny zaglądnijcie.

    OdpowiedzUsuń
  5. w ramach podaj dalej przygotowujemy dwie paczuszki ;)

    OdpowiedzUsuń