piątek, 16 grudnia 2011

Wymianka

Kiedyś umówiłam się z Mariolą  z bloga Mariolkowe........ na wymiankę. Ostatnio moja przesyłka w końcu do niej dotarła więc mogę pokazać co dostałam i co wysłałam.
Dostałam mnóstwo przydasi i trochę hand made- uwielbiam te bransoletki i kolczyki :d


Dodam, ze kolczyki ze zdjęć wykonała Mariola, a więcej możecie znaleźć o tu , bransoletkę właśnie tutaj - dla mnie została wykonana tez druga (ukryta w kopercie, którą otwierałam w dniu urodzin) na fioletowym sznurku z zawieszka klucza wiolinowego.

*** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Z kolei ja wysłałam trochę przydasi. Na pierwszy ogień poszły tasiemki i reniferki :D można obejrzeć tu. Wymianke uważam za udana i dziękuję.


*****************************************************************




2 komentarze:

  1. Dobrze ze ty masz takie ładne zdjęcia bo moje były na szybko i nie wiem cz widać wszystkie szczegóły:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na moich fotkach nie ma np kolorowych kopert, które dołożyłam po robieniu fotek :D

    OdpowiedzUsuń